marți, 17 martie 2009

Prin Parcul Botanic

Daca tot sunt la stadiul de invatare, am zis ca sa ies sa fac ceva cadre in Parcul Botanic, poate se mai prinde ceva de mine. Nu am reusit prea mult, dar m-ar bucura parerile altora.

Primavara isi intra incet in drepturi. Am vazut aceasta banala frunza la cativa pasi de alee si m-a surprins contrastul dintre culoarea ei si verdele ce-l inconjura. In inconstienta mea am tras JPEG, nu RAW si apoi am mai ajustat ceva-ceva... :|


Un catel super jucaus, acest instantaneu surprinzand voiosenia sa...


Abia asteptam clipa sa fac panning, si cand am vazut cum treceau masinile dincolo de gard, am zis ca e o ocazie ce nu trebuie ratata. Doar eram la cursuri... Nu ma asteptam sa imi iasa asa de bine si atat de rapid. Nu am fotografiat in modul Shutter Speed Priority ci in Aperture Priority inchizand binisor diafragma. Eu sunt multumit de ce mi-a iesit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu