miercuri, 6 mai 2009

De prin concediu....

Trecand pasul Rucar - Bran spre Brasov, se vad in partea dreapta muntii Bucegi, iar in stanga Piatra Craiului. Ar fi niste meleaguri foarte frumoase daca nu ar fi gunoaie la tot pasul. Cand sa fac fotografia, o punga de plastic albastra tocmai imi intrase in cadru adusa de vand. Oricum, langa acea capita de fan sunt cateva deseuri pe care nu m-am sinchisit sa le scot din cadru. Asta e tara in care traim.


Cateva lalele aflate in fata casei parintilor:

Daca nu ma insel, e un visin:

Manastirea Dragomirna - am vazut undeva ca era catalogata drept "comoara ascunsa a Bucovinei". Eu nu am vazut-o pana acum si am fost placut impresionat. Aici merita sa mergi intr-o dimineata senina. Daca lacul e linistit si soarele rasare din spate, va iesi o fotografie tare faina...


Al meu nepotel:

El e Cicico. Ai mei spun ca ar fi trebuit sa fie Cico, pentru ca ar avea ochii de culoarea cicorii, dar nepotelul meu a zis Cicico... :) si asa a ramas...


Curcanul. Aceasta fotografii ar intra in categoria portret? Nu a fost premeditat, dar se vede in spate in plan indepartat un topor, semn al destinului poate :)


5 comentarii:

  1. cat de simpatic e! si eu cand am fost la verseni nu am pputut sa ma abtin si am fotografiat curcanu' lu' maica :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Faine!in special manastirea

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo Ocosule. Nu ma gandeam ca faci asemenea poze, a meritat sa caram trepiedul atatia km. Abia astept sa le vad si pe cele in care aparem si noi sa-ti facem o mica critica...k sa poti progresa, nu de alta si sa calculam vizual caloriile:)). Imi place mult poza cu manastirea care se oglindeste in apa. Ramanem pe pozitii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi mult de aprecieri. Promit ca pe viitor sa fac si mai bine.
    @beezwax: nu am reusit sa te identific...

    RăspundețiȘtergere
  5. Fotografiile sint foarte frumoase. Ideea interesanta.

    RăspundețiȘtergere