duminică, 27 septembrie 2009

Croatia - iunie 2009

Last edit: Am adaugat si fotografia urmatoare - Stefanel, intr-una din ipostazele lui unice...

Croatia - Istria - primele 3 fotografii sunt din Rovinj.



Amfiteatrul din vestitul oras Pula, cel mai important oras din Istria.

De cand am vazut balotii mi-a venit ideea. Din pacate soarele era cam prea puternic...




In asteptarea unui peste first class soarele se ducea la culcare...


Apa s-a linistit brusc, sa nu trezeazca soarele poate :P

Parcul national Plitvice - ceva ce trebuie vazut. Daca alegeti sa mergeti dupa-amiaza e mai bine, sunt mai putini turisti. Oricum, daca stai o zi intreaga nu reusesti sa vezi tot. Eu sper sa ma reintorc.

Un model adevarat - nu s-a clintit pana nu am reusit cel mai bun cadru... si am tras multe...



Un comentariu: